Friday, March 14, 2008

eee...nitemare!!

ni la wajah abang mat yang 'enterprem' dalam mimpi aku


setelah penat melayan diriku yang penat, dengan penatnya aku tdoq dalam keadaan penat..setelah bersiram..aku melabuhkan badan dan kepalaku di atas bantal yang empuk..ahhh..nikmatnya..Tuhan saja yang tau!!tepat jam 11malam..

maka bermulalah pelayaranku ke pulau dudoq(tidoq la tu)..TIBA-TIBA..jeng,jeng,jeng..'aku la manager kat sini..' tu la antara bait-bait madah yang diucapkan oleh abang mat...macam mana mamat ni bleh enterprem dalam mimpi aku?mmm..musykil..musykil..

memang nitemare..jangan marah ya abang mat..saja nak buat u glamer..

~little_khalifah~

3 comments:

Muhammad said...

amboi2...
duk wat mimpi ngeri plak..
bukan ka dream come true?

NUR ILHAM ABDULLAH said...

fobia nak tidoq..takot mimpi abg mat lagi..amboi2!!i tau la u ada cita2 nak jadi bos..

Muhammad said...

aminnnn...