Sunday, June 15, 2008

IT IS JUNE...

wow...cepatnya masa berlalu..sekarang dah bulan Jun..16hb June 2008..tarikh ini juga merupakan ulangtahun kelahiran 2 orang adikku, Nur Aizzah n Nur Abdul Hakim.."Happy Birthday sayang!!!Kak Am sayang ampa!!muaaaahhh..."

Nampaknya dah lama jugak am tak meng'update' blog nan indah ini..ampun maaf kepada sahabat2 yang bertanya..

macam2 berlaku sepanjang akhir minggu bulan Mei lepas sehinggalah ke hari ini..perasaan gembira, sedih, suka duka, ceria, semuanya meninggalkan pengalaman yang tidak dapat am lupakan..hari2 masa depan tetap diteruskan..NO TURNING BACK!!NO REGRET!!!

Sebuah kelahiran yang dinantikan..cahaya mata penyeri rumah tangga kakak kepada sahabat am, Ahmad..sampai ke Seremban kami berziarah..dah lama tak jalan jauh ziarah orang..

Umar Farouq..permata hati


auntie nad...

mama am..

Muslim Aid Asia juga buat julung-julung kalinya telah menerima 2 orang 'student' praktikal dari UM.

nie la eyta n iena

Projek diaorang ialah "My Kitchen Garden" yang bakal diusahakan di Asrama Darul Falah (ASDAF). InsyaAllah kita akan bersama-sama tanam sayur n memelihara alam sekitar..Makan sayur tue best!!

Aktiviti gotong-royong "My Kitchen Garden" akan diadakan pada 21 Jun 08 (Sabtu) ini. Jangan lupa juga datang ke Hari Perasmian "My Kitchen Garden" di ASDAF, Jalan Travers, Bangsar, KL pada 22 Jun 08 (Ahad).

Setiap hari yang berlalu mendewasakan diri ini..Syukur padaMu Ya Allah...amin..

~Little_Khalifah~

No comments: