Thursday, December 4, 2008

Recording @ Radio 'Voice of Islam' di RTM

Semasa rakaman..

Alhamdulillah..hari demi hari pelbagai liputan baik dari TV mahupun media cetak seperti majalah dan suratkhabar kami terjah. Tak dilupakan liputan di radio. Pagi ini, Am telah dijemput untuk menjalani rakaman di Wisma Radio, RTM mengenai program Qurban For Life. Rakaman ini adalah untuk radio 'Voice of Islam', sebuah rancangan radio yang bergelombang pendek (AM), dan liputannya merangkumi seluruh dunia terutama di Malaysia, Australia, New Zealand, Indonesia, dan Filipina. InsyaAllah rakaman ini akan di keudara pada Hari Raya Aidil Adha(8 Disember 2008) pada jam 12 tengah hari(waktu Malaysia).

temubual eksklusif
Terima kasih kepada sahabat, Hamidah Nor dan ibunya serta krew rakaman Voice of Islam, Kak Suhaila dan Kak Lya..

p/s: malu bila dengar suara sendiri...

~Little_khalifah~

3 comments:

Im Single said...

wah, dahsyat la Ahm skang..! U go girl!

Anonymous said...

ahakz..aku nyer part kecik je ..nak buat korban tahun ni tak berkesempatan ..aku tolong part bagi ko glamor je la ..ha ha ha...weh, apsal nama penuh aku ko mention??

-ida-

NUR ILHAM ABDULLAH said...

aku pon nak mengglamer kan ko jugak ida..
thanx sebab mengglamerkan aku!!!